Sgt_bilk0

Official FOOTBALL banter thread

Recommended Posts

8 minutes ago, Bangers said:

Any English members prepared to admit losing cash from a 2-0  3-0  4-0 bet 

Yeah you got me, had 2.0 at 6/1. 0-0 was 9/1! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think @Gkell727   must have gone from the Scottish dressing room  to the English one and convinced them both that 0  is a good score to get

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Player1173 said:

Yeah you got me, had 2.0 at 6/1. 0-0 was 9/1! 

Respect the honesty 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Bangers said:

Any English members prepared to admit losing cash from a 2-0  3-0  4-0 bet 

These were mine 

IMG_20210618_192827.jpg

  • Hmmm 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MrUKHackz said:

We really are useless, always kid myself :feelscryman:

 

FB_IMG_1624052961526.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Game could’ve gone either way. I really don’t think much separated the teams on the night.

Your man Foden has gone from A down to earth young gem to a haircut wanker and pish footballer in the space of a few weeks. Clearly crap haircuts are the kryptonite of English players.

  • Agree 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Bangers said:

Great singer is Ally 

Used to see him in my old home town when he played for Rangers, decent fella. 

My uncle sold him a house and he actually didn’t want to sell it just because of who he was 😂

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Bangers said:

Any English members prepared to admit losing cash from a 2-0  3-0  4-0 bet 

365 gave me a £5 free bet so I had it on 4-1 at 25-1, they refund bore draws though so the free bet was refunded and I got nil.

I was tempted to back England until I saw 1/2 odds, no thank you.

Screenshot 2021-06-18 at 23.00.48.png

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, RB91 said:

Game could’ve gone either way. I really don’t think much separated the teams on the night.

Your man Foden has gone from A down to earth young gem to a haircut wanker and pish footballer in the space of a few weeks. Clearly crap haircuts are the kryptonite of English players.

Haha getting a gazza cut you better be able to back it up. The poor lads let the Icelandic clunge go to his head. Few things in life give me as much joy as England failing at major tourneys

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Chrissy_M said:

 

FB_IMG_1624052961526.jpg

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, MrUKHackz said:

365 gave me a £5 free bet

You must hold some kind of TGC record on free bets 

What's the formula for them ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Bangers said:

You must hold some kind of TGC record on free bets 

What's the formula for them ?  

Use the same username as on here!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, MrUKHackz said:

Use the same username as on here!

Anytime I use the name MrUKHackz they always look like they are calling the police 

I get spooked and leave geezer style 

  • Haha 1
  • Agree 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Bangers said:

You must hold some kind of TGC record on free bets 

What's the formula for them ?  

It wont let me search further than to the 16th of this month but I have had 3 bets all month, all free bets for specific games/races otherwise I wouldn't of bothered, all in crypto!

Screenshot 2021-06-18 at 23.08.43.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wet through jeans , soaking wet ass can’t feel my fingers all for that pile of shit😞 90 minutes I’m never gonna back of my life. Shocking!

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, philinvicta said:

I think @Gkell727   must have gone from the Scottish dressing room  to the English one and convinced them both that 0  is a good score to get

was staring us in the face 

  • Haha 1
  • Agree 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Kinkerbells said:

Wet through jeans , soaking wet ass

This shits normally £1.50 per minute 

Don't stop 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Found this on Twitter and it looks like the fella let it run...

image.png

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Bangers said:

You must hold some kind of TGC record on free bets 

What's the formula for them ?  

I've had 3 also. England v Croatia, Tuesday at Ascot and England v Scotland.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, therealwintersoldier said:

I've had 3 also. England v Croatia, Tuesday at Ascot and England v Scotland.

I had the same, all on 365.

Check today because I've got another, looks like another Ascot one. 👍

  • Like 1
  • Keeeeemon! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloody Hell - just woken up and there's not an empty in sight. That's how bad it bloody well was. I'm pleased the post got in the way early doors as there is no way I'd be proud to see ENgland go through on that !!

Laughable 😞

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Jok3st3r said:

I had the same, all on 365.

Check today because I've got another, looks like another Ascot one. 👍

Yep, just logged in and yep another free fiver🤑

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm already going through the permutations to see if we qualify if we lose to the Czechs. You'd think 4 points will be enough but even if we did lose and qualify i can't see getting beyond the last 16. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now